Followers

dinsdag 26 februari 2013

It's Christmas Time... [workshop]

Zoals beloofd hierbij de foto's van de workshop, welke ik op 14 december 2012 gevolgd heb bij Paper & Pictures

De naam van de workshop was:
It's Christmas Time...

Het is een geweldig boekje geworden met heel veel plaats voor mooie kerstfoto's. Ik heb er foto's van verleden en heden in gedaan. Ben zo trots op mijn boekje.
Het leuk aan het boekje is dat het uitzichzelf kan blijven staan, waardoor het een leuke blikvanger is...

Voorkant:
Het staande boekje:

De pagina's, incl. de pagina's die in de "zakjes"zitten:

 En uiteraard ook een prachtige achterzijde:

Het was wederom een leuke en gezellige dag.
Dit was het, wat betreft projecten die al wat "ouder" zijn. Vanaf nu ben ik helemaal bij *lol*

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de leuke reacties die ik ontving op mijn mannenkaarten.
Het leuk is dat ik de challenge bij Crealing gewonnen heb, joepie !!
Dus nog trotser op mijn mannenkaarten als eerst.








(Hobby Handig tijdschriften te koop, klik hier (of scrol verder naar beneden))

17 opmerkingen:

  1. Ohhhhh, zo mooi! Wat een gave voorkant zit er ook aan je boekje en dan al die prachtig versierde pagina's, wow!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend Anreda, ik vind het helemaal super en gefeliciteerd met je prijs, helemaal top voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW! Amazing project!
    Thanks for sharing with us at SFC!
    xxx Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You've created a really fabulous journal.

    Thanks so much as sharing your lovely card with us at Pretty Little Ribbons Challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anreda,

    Whoo wat ziet dat er prachtig uit heel mooi gemaakt hoor.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier mag je zeker fier op zijn! Gewoonweg prachtig!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a wonderful job on your album! Thanks so much for joining us for the Creative Inspirations Paint Challenge. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een schitterende boekje heb je gemaakt! Helemaal geweldig! Leuk dat je meedoet met The Pretty Little Ribbonshop challenge, bedankt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW, fabulous album. Love the wooden frame for the cover...very creative. Thanks for joining us at the Belli Challenge. Pat K x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a FAB project! So many details and extras! So glad you joined us for our Designer Paper Challenge at ABC Christmas Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is a love project. Thank you for playing with us this week at TTCRD
    Huggs
    Sandi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW... It's so beautiful. I love everything about it. So glad you could join us at CCC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a fabolous project and I love how you've incorporated the papers into an album and designed this beautifully. Thanks for playing at ABC Christmas Challenge and good luck. Hope to see you back wednesday for another challenge, Bettina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is a gorgeous creation! love the different papers, Thanks for Playing along with us this time at ABC Christmas Challenge, hugs Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is gorgeous, what a great idea.
    Thank you for your beautiful entry into our Designer Papers challenge at ABC Christmas.
    Carissa

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs