Followers

donderdag 1 februari 2018

Geboorte kaartje voor lieve kleine Vic

Op 2 oktober vertelde ik jullie al over de geweldige babyshower die ik gehad had.

Onze lieve kleine Vic is inmiddels (al weer even geleden) geboren en uiteraard had ik voor hem een geboorte kaartje gemaakt.


Als je het kaartje uit het doosje haalt...

Dan "vouwt" hij zich vanzelf open tot een blokje.

Grappig toch ?!

Uiteraard aan drie kanten een lief plaatje...

Waarom maar drie plaatjes ?? Op de vierde staat een persoonlijke groet :)

Het uit elkaar vouwen van het blokje komt door een elastiekje


Ook liet ik in de blogpost van 2 oktober zien dat ik een blokkenzak bedrukt had.
Deze is, op verzoek van de mama van Vic, aangevuld met zijn geweldige naam en een blauwe ballon.


Gebruikte materialen:
Cardstock
Design papier
Parels
Snijmallen
Flock
En spullen uit eigen voorraad

Het is zo'n héérlijk lief ventje, wat zijn wij er trots op om hem te mogen leren kennen.


Fijne dag weer allemaal !


Liefs,



Doen jullie ook mee met onze challenge ? Leuk !

4 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er allemaal mooi uit! geweldig~! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat gaaf!! Echt een idee om te onthouden! Je hebt er een prachtige uitvoering van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt super gedaan zeg. Wat ontzettend leuk zo'n kaartje wat eruit komt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waar kan ik de beschrijving vinden van dit geboorte kaartje/doosje Anreda vind het erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs