Followers

maandag 15 januari 2018

Kerstkaart 2018 - 1: Merry Christmas, Peace, Love & Joy !

Mijn allereerste kerstkaart voor dit jaar *lol*, elke maand zal ik er (minimaal) twee proberen te plaatsen.

Ik doe nl mee met een challenge en dit is een mooie "stok achter de deur" om aan het einde van het jaar genoeg zelfgemaakte kaarten te hebben voor de kerst :)

Ik vond het model wel erg leuk van deze kaart en ben lekker aan de slag gegaan.


Deze is iets van boven afgenomen, waardoor hij smaller lijkt...

De plaatjes heb ik gesneden met behulp van de PixScan mat van de Cameo.

Detail foto's:



Blijven toch echt één van mijn favorieten kaartjes...kerstkaartjes :)
Wie, o wie, gaat hem einde van dit jaar krijgen *lol*



Gebruikte materialen:
Cardstock
Design papier
Knipvel
Snijmal
Bloemen
Glossy Accents
Glitter 
En spullen uit eigen voorraad


Fijne dag weer allemaal !

Liefs,



Doen jullie ook mee met onze challenge ? Leuk !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs