Followers

maandag 26 juni 2017

For the rich there's therapy, for the rest of us there's Chocolate !

Voor een lieve vriendin die wel even een opkikker kon gebruiken een doosje gemaakt met daarop een pakkende tekst *lol* (ik hoef vast niet te zeggen wat er in het doosje zat)



De tekst van deze stempel is zo gaaf ! (helaas is deze stempel compleet uitverkocht :(




Nog even wat detailfoto's:






Er is niets zo handig als een hulp met het zoeken naar de juiste details:




Mijn gekke lieve kleine Ciske (Ciske de Kat)



Nog een andere "Chocolate" creatie, is een creatie voor mijn nichtje.
Haar hond was iets te enthousiast en heeft haar bonbonniere kapot laten vallen met het zwiepen van zijn staart.
Geen probleem, maken we hem gewoon nog een keer...








Samen met een cadeaubon cadeau gedaan, zou hoef je niet steeds een nieuw cadeau te verzinnen *lol*

Gebruikte materialen doosje:
Cardstock
Design papier
Stempel (helaas is deze tekst stempel niet meer leverbaar)
Bloemen
Lint

Gebruikte materialen bonbonniere:
Vinyl Mat

Fijne dag allemaal !

1 opmerking:

  1. Ik krijg gewoon lekkere trek van deze post.
    Mmmmmm, wat een lekk.... leuke creaties.
    Ik denk dat Ciske zelf het juiste detail wil zijn :o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs