Followers

donderdag 30 juni 2016

Challenge Mei + Juni en uiteraard uitslag van de "Vlinders" challenge

Wij beginnen natuurlijk eerst met het allerbelangrijkste, dé winnaar van de challenge...

Uiteraard willen wij u wederom bedanken voor de vele mooie creaties. Maar liefst 49 (!) prachtige inzendingen, dank u wel daarvoor !.


****

***

**

*


En dat is

****

***

**

*


​14. Marja 2

GE-FE-LI-CI-TEERD ! Marja, neemt u contact met ons op om uw prijs in ontvangst te mogen nemen ?


Dé mei/juni

https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/anreda/images/NBO.jpg

​is een challenge mét het thema...


​Stippen


Alles mag; Zelf gemaakte confetti, kaarten met stippen, teksten met stippen, schilderijen vol stippen...!!
Alles wat te maken heeft met "stippen", wees creatief, wees vernieuwend....


Op onze blog staat de challenge en daar is het vanaf heden mogelijk om uw creatie meteen zelf te plaatsen
U vult uw naam in en eventueel uw website, daarna kunt u uw creatie uploaden !


Hoe werkt het ?
  • U maakt met al uw creativiteit een kaart, scrap-layout of homedecoratie, waarin het thema duidelijk zichtbaar is.
  • Maximaal 2 creaties per Persoon/Blog
  • Het moeten nieuwe creaties zijn, geen terug linken
  • Maak een foto van uw creatie en plaats hem op ons blog middels "Mister Linky's Magical Widgets"
  • Minimaal 10 verschillende deelnemers
  • En dan is het wachten tot juli...

https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/anreda/images/NB11.jpg

De mooiste/origineelste/meest creatieve creatie wint een prijs !

U kunt uw creatie inzenden tot en met 30 juni, daarna zal de prijs winnaar bekend gemaakt worden.

Doet u ook mee ?

Spannend weer ! Wij hopen dat jullie weer allemaal mee doen !




8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Marja.
    De nieuwe challenge is ook weer een leuke..
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb mijn tag geplaatst, in design papier zitten stippen maar helaas niet veel meer van te zien, wel wat dit komt omdat ik de tag flink aangekleed heb. Hert meisje draagt een gestippeld jurkje. Ik weet niet of mijn deelname door de keuring heen komt. Anders verwijder hem maar.
      Gr Anita

      Verwijderen
  2. gefeliciteerd Marja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Marja!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb net mijn kaart geplaatst (nr 19) maar wil hem weer verwijderen. Kunnen jullie hem voor mij verwijderen?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is er al een uitslag van de stippenchallenge? Misschien heb ik dit gemist hoor.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs