Followers

zondag 17 april 2016

Geboorte cadeaus Anna

Vandaag laat ik jullie de cadeaus zien, welke door mij gemaakt zijn voor de geboorte van Anna.

Zoals jullie misschien aan de geboortedatum kunnen zien heeft dit enige vertraging opgelopen.
Anna heeft haar cadeaus al op tijd ontvangen, wees gerust *lol*
Het plaatsen van dit bericht heeft, door omstandigheden, even op zich moeten laten wachten.
Maar, al zeg ik het zelf, het was het wachten waard...hahahaha


Zoals jullie kunnen zien heb ik het geboortekaartje als inspiratie gebruikt....



Een klokje, mutsje en rompertje, helemaal in stijl...




Ook nog even leuk ingepakt


En uiteraard nog een paar detail foto's...





 Gebruikte materialen: Flex, Flock en Vinyl

Het was super leuk om te maken en te geven. Het cadeau is ook enthousiast ontvangen door de ouders En Anna ? Anna vond het allemaal wel best *lol*

Vandaag deze creaties laten zien omdat ze zo goed passen in de challenge thema....Vlinders.
Er zijn al super veel en prachtige creaties die meedingen voor de leuke prijs. #bedanktiedereen

Doet u ook mee ?

Fijne zondag !


4 opmerkingen:

  1. Dat heb je schitterend gedaan. Mooi dat felle rood op wit.Het idee van de klok vind ik ook super.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kraamcadeautje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs