Followers

dinsdag 30 juni 2015

Challenge Mei + Juni en uiteraard uitslag van de "Spring has Sprung" challenge

Wij beginnen natuurlijk eerst met het allerbelangrijkste, dé winnaar van de challenge...

Eerst willen wij u bedanken voor de vele mooie creaties, fijn om te zien dat er weer lekker veel animo was voor de challenge ! Maar liefst 53 prachtige creaties, TOP !
****
***
**
*


En dat is

****

***

**

*
​17. Rosina
GE-FE-LI-CI-TEERD ! Rosina, neem je contact met ons op om je prijs in ontvangst te mogen nemen ?

Dé mei/juni
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/anreda/images/NBO.jpg
​is een challenge mét het thema...
 

PRETTY FLOWERS

Alles mag; Zelf gemaakte bloemen, kaarten in model van bloem, kaarten met bloemen plaatjes, kransen met bloemen....schilderijen met bloemen, bloemen...bloemen...bloemen....!!
Als het hoofdthema van uw creatie bloemen is, dan is alles geoorloofd *lol*
Hoe werkt het ?
  • U maakt met al uw creativiteit een kaart, scrap-layout of homedecoratie, waarin het thema duidelijk zichtbaar is.
  • Maximaal 2 creaties per Persoon/Blog
  • Het moeten nieuwe creaties zijn, geen terug linken
  • Maak een foto van uw creatie en plaats hem op ons blog middels "Mister Linky's Magical Widgets"
  • Minimaal 10 verschillende deelnemers
  • En dan is het wachten tot juli...
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/anreda/images/NB11.jpg


De mooiste/origineelste/meest creatieve creatie wint een prijs !

U kunt uw creatie inzenden tot en met 30 juni, daarna zal de prijs winnaar bekend gemaakt worden.
Doet u ook mee ?

Spannend weer ! Ik hoop dat jullie weer allemaal mee doen !

Liefs, 









Als het niet lukt met het plaatsen van de foto, dan kunt u
uiteraard de 
foto aan ons mailen.
Wij zorgen ervoor dat hij dan alsnog geplaatst wordt
én meedingt voor de prijs !

9 opmerkingen:

  1. Gefelciteerd Rosina!!!
    Leuke nieuwe challenge...ik ga eens nadenken...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rosina van harte gefeliciteerd.
    Erna weer een geweldig leuk thema. Ga weer proberen mee te doen hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb net mijn kaart geplaatst, hopelijk voldoet hij... anders verwijder maar hoor. ;-)
      Er staan wel bloemen op.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  3. Rosina an harte gefeliciteerd met je mooie creatie:)
    Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Rosina!!
    En je hebt weer een hele leuke challenge bedacht Erna.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rosina gefeliciteerd met je prijs.
    Ik heb net mijn kaart geplaatst.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooooh Sorry.... ik zag nu pas dat ik met mijn paaslabel de vorige challenge gewonnen heb....heeeeeel erg leuk vind ik dat ....en heb je inmiddels al wel een mail gestuurd ...
    HEEL ERG BEANKT ervoor!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rosina gefeliciteerd. Leuke uitdaging. Mijn kaart staat erbij. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs