Followers

woensdag 26 februari 2014

Liefde van een hond + Cadeautjes + Challenge creaties


Nou, daar ben ik dan eindelijk...
Privé is er de afgelopen weken veel gebeurt en heeft me even weg gehouden van het bloggen #helaas

Maar ik ben er weer *lol* en ik ga meteen weer los met een prachtige creatie (al zeg ik het zelf).
Het is een cadeau voor iemand die heel veel van honden houdt en waar deze tekst zeker thuis hoort:


Als achtergrond heb ik een foto van haar honden gebruikt,
helaas is dat niet goed duidelijk op de foto...

 
Gaaf hé, uiteraard is het vinyl te koop bij www.anreda.nl
De kleur is = E3889M Zwart

(Evt. is dit ook compleet te koop, mail voor meer informatie)

Tevens is in de afgelopen weken mijn nichtje gaan samen wonen met haar vriend en uiteraard ben ik naar hun paleisje gaan kijken.
Ze vond de bonbonnière met tekst Chocolate is the answer. Who cares what the question is... zo leuk.
Deze was te zien op mijn blog op 26 januari (klik hier voor het blog bericht)

Dus uiteraard aan haar wensen voldaan:



De kleur is = E3220B Cyclaam

Ook zou ik nog steeds het laatste cadeau voor de kerst (ja ik weet het het...te lang geleden) laten zien.
Een foto van mijn schoonouders... Ingelijst en met bloemen versierd, het viel goed in de smaak:
 


Diverse soorten bloemen is te koop bij www.anreda.nl


Maar nu....het belangrijkste....de inzendingen (tot nu toe) voor de januari/februari challenge:
(in willekeurige volgorde)
GerJanne
 
Lenie
 
Desiree
 
Aartje
 
Kinderen Jeltje Baas
 
Sylvia
Frouwkje
 
Krijnie
(sorry, hij blijft maar gedraaid...ik krijg hem niet goed opgeslagen)
 
Wat zijn ze allemaal prachtig ! Stuk voor stuk TOP creaties...
 
Ik ben zo trots op het feit dat er 8 creaties ingezonden zijn en we hebben nog een paar dagen... Dus wie weet... enne...
 
Wil je nog mee doen, dat kan nog tot en met 28 februari ! => lees hier
 
En...

https://www.facebook.com/Anreda

Hier staat weer een nieuwe leuke Like & Share actie op...

Creatieve groetjes,





2 opmerkingen:

  1. Fijn je weer eens te zien Erna in blogland,je creaties zijn weer heel mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen heb je gemaakt, prachtig.
    En wat een leuke inzendingen heb je binnen gekregen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs